Seurojentalo 11.7.

Kesän kolmas yhteislaulutilaisuus järjestettiin Seurojentalolla.
Tilaisuudessa vietettiin samalla myös Mäntsälän Mieskuoron puheenjohtajan Kimmo Laineen 80-vuotisjuhlaa hyvin musiikillisissa merkeissä. Osallistujia oli lähes sata ja näin suurella joukolla yhteislaulut raikasivat komeasti.

Onnittelutervehdyksen Kimmolle toivat Mäntsälän Mieskuoro esittämällä Pekka Itkosen johtamana kappaleet Kulkuri ja joutsen sekä Minä laulan sun iltasi tähtihin. Viimeksimainittu laulu oli kylläkin enempi Kimmon vaimolle Anjalle suunnattu.
Kimmoa onnittelivat myös Mieskuoron Kimmon stemman eli II-basson pojat samoin kuin Kirkkokuoron ja Seniorikuoron edustajat. Seurakunnan tervehdyksen ja onnittelut esitti seurakuntapastori Tarja Meier.

Jalo Vuori välitti Suomen Mieskuoroliiton onnittelut ja Mieskuoroliiton Kimmolle myöntämän huomionosoituksen pitkäaikaisesta mieskuorolaulun hyväksi tehdystä työstä.

Musiikilliset onnittelut Kimmolle toivat trumpetisti Raimo Virtanen sekä Jaakko Salonen haitarillaan.

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

Illan toiseksi viimeisenä kappaleena laulettiin valssi Nuoruusmuistoja, joka antoi Anjalle tilaisuuden napata Kimmon valssin pyörteisiin..

Kimmo sai oikeuden valita illan viimeisen kappaleen. Onnistunut ja lämminhenkinen ilta päättyi lauluun "Minun kultani kaunis on ".

Yhteislaulut vetää nyt henkeä 2 viikkoa ja seuraava yhteislaulutilaisuus on torstaina 25.7. klo 18.00 Nummisissa Jaakko ja Maija Helinillä, Nummistentie 51.  Tervetuloa silloin taas mukaan !!